online counter

Sunday, September 5, 2010

tengok orang dah macam ulat

aku tengah syok2 dok on9 neh, mak ketok pintu, masok bilik, cakap "mia.. siap2, nak g jalan neh, ha, nanti nak beli ape jek nanti??" ha.. cepat siket siap tuh, lambat, tinggal! hahahhaha.. uihhhh! aku pown ape lagi lah, teros terjun lompat jek dari katil tuh! hahaha.. tak senonoh lah ko neh mia!! (ade aku kesah??.. wakakakkaa!)..

sebelom g shoppin complex tuh, g kedai taylor jep, amek baju, baju raye dah siap yaw! baju raye aku kali neh, alaaaa wak... ciket2 jek wak, 2 pasang jek, satu baju kurung moden. satu baju kurung bese.. yang len, pakai seluar jeans! hahahha... ha.. aku de cite jugak kat roomies aku,

aku :  "ema, baju kurung ko bape pasang tahon neh..?"
ema : "lima pasang daaaa"(muke mmg xleyh blah..)
aku : "makkkk aih... banyak beno2... aku rilek jek dua pasang jek kowt..."
ema : (ngan muke pelik) "aik.. abes ko beraye camne..?
aku : "aik.. raye cam bese lah wak.."
ema : "habis, baju raye dua pasang jek..?"
aku : so?? bole jek lah aku beraye, pakai jeans lah pastuh! hahahha.. pe laaaaa..."
ema : "KO GILERRRRR?!!!" hahahhaa.. orang beraye pakai baju kurung, ko beraye pakai seluar jeans!"
aku : "hahahah!! bole jek la gilerrrr... asalkan pakai baju, yang penting first raye n second raye pakai baju kurung, kalo dah first raye pown dah pakai jeans, baik ko dok oversea jek, tak yah sambot raye.. GILER!! hahahaha..."

p/s : aku ngan ema memang camtu cket, kepala bile masing2 dah giler, neh la jawabnye.. hahahhaa!

?? aku dah cite pasal ape neh?? tadi aku cakap pasal " tengok orang dah cam ulat " kan..? hahha.. ok2, tadi, belom jek nak park kete lagi neh, dari jaoh dah nampak,,

abah cakap : "aihhhh,, banyakkknye kete...."
mia : bese lah tuh... sunday.. memang lah banyak, orang nak shoppin raye lagi.. (pedulikan sume tu, asalkan         dapat shopping yaw! ekekee!)

dah park kete jek, masok, masok2 jek, ya allah, aku dah pening2 lalat, nak masok pown bole berator.. uihh! giler! aku tak bole tengok bende2 camnih.. cepat pening, dah macam nak beli makanan kat bazar uitm, same lah neh, nak jalan pown kene berator!

ceghite nak beli kedai kasot, aku dah usha sume kedai, tapi takde satu pown berkenan, yela,, ramai orang, camne nak tengok? dah! aku decide kuar jek, jalan2 jek, makan angin.. fuh! first time lah beb, aku cakap n buat macam tuh, bese aku tak kesah orang ramai ke hape ke, yang penting aku shopping.. n puas... ramai gile kowt tadi, tu yanng aku tengok orang dah macam ulat jek tuh....

tapi, agak ok lah tadi, berbekal kan duit yang akak aku bagi tok shoppin raye, dapat lah aku beli tudong rm58 hengget.. <<tudung jek dah 58 hengget, tak masok baju, seluar, duit sekarang kan, tapi.. satu lah aku, aku kalo dah berkenan, dah tak kire, mahal ke murah ke.. aku suke, aku hambek, janji aku happy, cukop..

lagi satu, lepas dah beli tudung, tadi abah ajak..

"ha.. try lah mesin neh.. ape ke name ntah.. ogawa namenye.. letak satu hengget n bende tu urut badan orang selama 3 minit.." << ha.. bapak aku cakap pown ade style beb, ter influence jugak aku.. hahaha! cayalah abah!

aku pwn ape lagi, try.. aku time tu, aku ngan mak aku...

saat2nye....~~~


agak terkedu jugak lah aku dok try mesin tuh, mane tak nye.. letak jek duit, pastu mesin tu teros on pastu dok kepit aku punye kaki! hahaha.. muke aku dah cuak jek mase tuh, dah la ramai yang tengok neh, bende tuh kat tengah2, memang la jadik perhatian ramai.. mase yang tak bole blah, mesin tu urut belakang2 sampai kat kepala.. wahhhh.. aku cakap korang.. "awesome" lah! hahaha.. lega.... TERIMA KASIH OGAWA...  sambil nyanyi lagu ogawa... lalalalalalala~ hahaha!.  :p

No comments:

Protected by Copyscape Duplicate Content Finder