online counter

Saturday, September 25, 2010

cool bebeh cool..

BELI SPEK RAYE~ LALALALA..


pernah dengar tak orang berkate2 "sabar2..." , ade tak? ade kan? kalo takde, wa sepak laju2 nanti.. jangan nak bohong..

errr... aku neh lah satu, asal ade masalah jek, mulelah tangan neh nak mendail segale nombor yang ade kat dalam contact list neh, ngadu domba kat orang, sesi luah perasaan kat orang,, ha.. mule lah tuh, mule! hahaha.. ntah2 mesti korang meluat gak kan dengar problem aku jek, ngadap problem aku jek,, alaaaa,, tapi aku taw, ko sayangkan aku kan? kan2? hahahaha! :p

awak semua, yang mia sayang neh.. dengar sini keyh, jangan mengambil keputusan yang terburu2 kalo ade ape2 masalah, kalo korang dah marah sangat, dah geram sangat, bawak2 rilex dulu keyh, cool down kan diri anda dulu, then, barulah contact orang yang anda sayang tuh..

*perlu diingatkan ye, yang paling penting sekali, jangan mengambil keputusan yang terburu2, yang u akan  rase "ok... i'll be fine with that.." pliz okeyh, ko jangan nak berlagak poyo kat sini..  kelak binasa diri, makan diri...

>> salam sayang tulus ikhlas dari saye.. MIA JAMALUDDIN.. ingat ye awak.. pesanan saye neh..  ^_^

No comments:

Protected by Copyscape Duplicate Content Finder