online counter

Saturday, September 4, 2010

...perempuan...

girls.. biase lah.. kalo marah, kalo kitew ckp "dah2! awak pegi sane, jangan carik saya lagi! mencik! " << itu tandanye, perempuan minta dipujuk... (err.. cam ayat aku jek?? hahhahaa!) :p


  1. perempuan, walo camne buzy skali pown, tak kesah la kan.. dengan kawan2 die ke hape ke, TAPI, dalam fikiran die, SENTIASA INGAT KEPADA SI "DIA"
  2. perempuan, sentiasa inginkan perhatian, belaian, manja..
  3. perempuan, sentiasa menyokong ape yang si "dia" lakukan..
  4. perempuan, lagi skali neh aku cakap, kalo perempuan mjok,, PUJUK!!! taw!
  5. perempuan, sebelum tdo, mesti nk dengar suare si "die"
  6. perempuan, bile dah jatuh cinte ngan si "die" she sticks to the one person only (aku tak taw la kalo players kan.. no komen..)
  7. perempuan, hatinya sangat lembut, so DON'T U EVER SAKITKAN ATI DIE TAW!
  8. perempuan, die akan sentiasa luahkan isi hatinye kpd si "die".. (cakap I LOVE U smpi lebam! hahahhaa..)
p/s : err... neh aku lah sume neh... hahhaha.. wakil daripada kaum2 perempuan sekalian lah.. wakaakaka!

"nanti, bile dah tua, syg nk cmni jugak keyh.. still romantik.. i love u b.. only u.." :)





No comments:

Protected by Copyscape Duplicate Content Finder