Saturday, September 25, 2010

"...nak jadik bunga awak untuk selamanye...." =)

"baby! saye cinte awak..!" hahahaha!




aik? kenape awak selalo sibok kat sini ha? balik2 entry pasal awak? kenape? suke? hahaha! muuahhh! oooppsss2 to fellow readers.. hahhaha.. muah kat korang jugak! kui3..

"awak..."
"saye tunggu awak sampai awak stabil taw.."
"janji,"
"awak tunaikan janji awak taw.."
"sayang awak sangat2.."
"saye cinte awak.." 

p/s: opppsss sudah, mia dah start romantik... hahaha.. memang aku romantik pown, kan2 b? HAHA! B2, SPATOTNYE LAH KAN, SYG LETAK GAMBA AWAK, TAPI TAKPELAH, GAMBA SAYE JEK LAH KEYH! TETT!  coz nampak lagi comel.. erkkkkkkkkk?! hahaha! ^_^


8 comments:

HiGHNeSS FiQ said...

mood jiwang ke skrg nih?? hehe~

M I A J A M A L U D D I N said...

a'ah dear... hahahha!

E.d.Y said...

amboi2...jiwangnye..so sweet...hehe

M I A J A M A L U D D I N said...

weeeeeee~ hahahaha!! sy mmg romantik la wak.. :)

Ain Atika Zailani said...

saya tak pendai romantik!!!!!!

M I A J A M A L U D D I N said...

hahaha!! chill2.. meh akak ajarkan!! hahaha.. sayang, awak akan jadik bertambah romantik bile awak bersama dengan cinte hati awak.. =)

hamzah ian said...

fuh... cun

M I A J A M A L U D D I N said...

masheh wak.. =)