online counter

Tuesday, September 21, 2010

a lot of request! HA HA HA!!!

HA YE TUAN2 DAN PUAN2, MEMPERSEMBAHKAN!!!!! hahahaha....

gile weh aku arini, sangat2 lah gile, gilenye sudah naik!! haiya!!! hahahahhaa...

ni kes aq n wif my roomies... eima gile namenye.. hahahhaa! citenye camni, masing2 dah boring ngadap laptop masing2, on9 fb pown takde perasaan beb. takde feeling..

pastu, sebelom tu, cam bese la, aku tido mase tu, pastu aku bangon, bangun2 jek aku g carik makanan.. lapo beb lapo! hahahhaa... time aku tengah mencekik tu, si eima n syamin dok sibok2 namke katon bagai.. shin chan lah, doraemon la ape lah...

muke aku dah pelik dah mase tu, cakap "euwww, takde keje, katon bagai" hahahhaa...

then aku g kat eima ape sume, tengok die watpe, tengok2 die sedak asyik men"download" gamba2 katon nak upload kat fb die.. name fb die "eima amie" ha. t tengok lah.. <<peh, market ko an!!! har har har

dah nampak die upload sume, aku comment lah die nye.. bese lah comment2, bosan an.. pastu ntah ape aku cakap n eima cakap, tibe2 pasal sailormoon aw mase tu, hahahha... tu yang aku suroh eima nyanyi kat aku tuh! hahahha.. neh die.. OOOPPPSSS, yang video tu tak bole ditunjukkan, disebabkan hal2 yang tak dapat dielakkan. wakakakak!!!

dah lepas record yang eima nyanyi, pastu kitorang record plak yang dua org plak.. hahhaa.. tu eima punye idea lah! tadi aku! hahaha... masing2 nak pakai pijamas kan, cute la pulok, tett!! pe? korang nak euwww? ade aku kesah? wa punye suke lah! hahahaa.. kan2 eima?

tadi gile lah, bb aku bole wat hal pulak kan, patotnye laju jek surfing loading ape sume, neh lambat semacam, yela, lappy memang aku on dari pagi sampai petang, memang la kan.. hahaha.. kitorang nak carik lirik sailormoon tadi dengan penuh semangat, jiwa raga! hahahha... ko tengok betapa gilew tak gilew kitorang? hahahaa...

p/s: credit to syamin, tolong record video neh, hahaha.. mari kitew saksikan hasilnye! hahahhaa! hambek!!


to eima: TERIME KASIH!!! SORE KO MEMANG SEDAP EIMA!! AKU INGAT KO PASNIE! TERBAEK!! HAR HAR HAR.. :P

No comments:

Protected by Copyscape Duplicate Content Finder