online counter

Sunday, September 5, 2010

abah.. abah... heee.. heee.. :)

hari raye dah nak dekat neh abah... bilew nak ajak mia g shopping!!!! wawawawawa... touching lah camnik!! wawawawa...

hahaha.. manje kan aku,, hehe,, bese2 aje... ha.. aku bukan ape beb, bab2 g shopping neh, wat rambot, abah  tercinte saye neh yg ajak, neh da satu ari balik, takde ajak kua pown.. (hahahhaa.. baru satu ari lah ko neh mia balik uma!) tula pasal! abah lom ajak mia g shopping neh, bilew nak g neh, nak g ngan mbe2 xbesh.. sebab............. nanti nak beli barang kene gune duit sendirik! hhahaa.. peace yaw! lepas raye baru kuar ok? hahahha.. alololo...

hep2.. aku dah buat senarai2 barang yang nak kena beli neh.. hahhaa.. kata "pelanggan berhemah beb" hahahha.. yg mane nak wat perm rambot lagi, baju lagi, jeans lagi.. kasot.. aduii! aku dah la pantang tengok kasot neh, even kasot dah berlambak kat dalam almari tu tetap jugak tangan gatai nak beli kasut baru..

neh sume gara2 aku keje kedai kasot lah dulu, pehhh! memang besh beb keje kedai kasot.. sampai skang, klao aku jupe mane2 kedai kasot jek, mesti masok! hahaha.. (so b.. kalo u ajak i kuar g mane2, kalo i jupe jek kedai kasot, so, paham2 lar yer.. hehe..)  aku keje kedai kasot dulu time lepas spm.. gaji,, fuh!!! agak seribu lbey~ bukan nak riak ok.. sekadar share pengalaman.. seribu lbey time kitew umo baru lepas spm.. ape lah sangat.. ye dak?? baru nak mengenal dunie luar, taw seronok aje, dapat duit, g have fun sane sini..

tapi, sayang, aku keje sane tak lame, sbb dpt offer further study kt uitm..<< ckp "further" cam konon2 nak study kt oversea! poyo! hahahahha... erm.. sdey beb.. kalo tak, Miss Chong dah nak bagi aku satu kedai tok aku handle beb.. wow! kalo tak, dah kaye beb aku skang.. hahahhaa.. besh!!! grrr... takpelah... maybe next time...

so... abah... pat lah bawak mia g jalan.... nak beli barang,,,, ciketttttttt jek.. hahahaha! yg ciket abes~~ lalalalalala... lagi satu guys.. i am a shopaholic person.. even kat segamat neh pown bole jek chances tok men shopping kan diri.. wakakakka! bukan begitu oja? hhahhaa..

abah... abah.. heeee.. heee... nanti titew g shoppin.. eyh2?? heeee.. wink2! ;)

2 comments:

khadijah said...

eh eh bace punye bace ade name aku plak ... haha , ye la ko mia .. kat segamat pon jadik la kn ? hehehe

M I A J A M A L U D D I N said...

hahahha... tu dah semestinye...

Protected by Copyscape Duplicate Content Finder