online counter

Thursday, September 2, 2010

pagi yang hening

?? pagi yang hening ke, hening di pagi neh? hahaa.. pe2 jek lah. yang penting korang faham.. taw! :) hehe.. sedang enak2 jek aku dok sapu jem coklet kat atas roti neh tok menikmati hari2 sahorku seperti biasa, ade jek la suara2 "aneh" yang aku dengar.. << "de orang cakap kat saye, bulan2 macam neh, mane de "such a thing" lah awak.. dah2 yang penting, sebelom tdo, bace doa dlu keyh! "^_^ hahaha.. ecececehh.. ingat kat die plak.. eiii.. aku pown ape lagi dok beranikan diri lah, kuatkan diri.. kalo bole bagi makan penampo, dah lama aku bagi penampo jek taw. hahaha! cuak abes aku.. ooppss.. takot neh nyah.. 
arghh.. aku pown ape lagi, online skali la jep, daripada dok duduk termangu tak buat ape, ingat lepas sahor nak STUDY jep.. tapi xpe.. update blog jep.. SEKIJAP SAHAJE! haha.,, study doe.. pagi neh ade quiz mandarin.. :) bye~ salam sayang dari saye,, MIA~ ^_^

No comments:

Protected by Copyscape Duplicate Content Finder