online counter

Tuesday, September 7, 2010

...sahabat...

terima kasih di atas segala2 nya.. sahabat.. kau yang teristimewa... :)

~sahabat~




sahabat.. mase aku sedih, kau selalu berada disampingku.
sahabat.. mase aku gembire, kau juge berada dekat dengan ku, ketawa bersama2..
sahabat.. even buat lawak yang ntah hape2, kau juge turut same ketawa dengan ku.
sahabat.. terima kasih atas segala sokongan, dorongan yang penoh kepada ku.
sahabat.. kau yang bername sahabat.. sesungguhnye kau sangat sukar untuk dicari.. akan ku hargai kau yang bername sahabat.
sahabat.. even singkat perkenalan kite, kau datang memberi sinar dalam hidupku.
sahabat.. sesungguhnye, kau tahu dan kau mengerti jika aku sedih, sedangkan rakan2 yang lain menganggap senyuman aku tu bermakne "ok" jek..
sahabat.. bukan mudah untuk aku lupekan kau, kau pernah hadir dalam hidupku..
sahabat.. aku kagum dengan kau, kau sentiase bersama2 dengan ku, tidak kire mase, tanpe jemu, kau sentiase dengar segala rintihan pahit manis dengan ku..
sahabat.. kau seperti bintang yang menyinari warna2 kehidupanku.. ^_^

terima kasih wahai engkau yang bername SAHABAT...




to : azraf, huda, oja, ekin, tasha, nadz, alif, dayah, pka, misha, jannah, dayah, fiza.. n sume sekali taw! yang kenal aku neh.. aku hargai persahabatan kitew.. masheh wak.. atas segala2nye.. n ofcoz, ur support! TERIMA KASIH!

p/s : dedicated to all my frens n buat semua yang mengenali diriku.. ceeewaaahh! hehe.. aku touching cket malam neh.. hug!!! hahahaa.. "SELAMAT HARI RAYE MAAF ZAHIR BATIN" :p

2 comments:

Azraf said...

awakkk.. :) nk satu lirik lagu.yeay!!!selamat hari raya aidilfitri kembali

M I A J A M A L U D D I N said...

hahhaha.. lirik lagu la pulok~~ ok2... hahha.. :)

Protected by Copyscape Duplicate Content Finder