online counter

Thursday, September 2, 2010

kazhaijie kuaile!!! :) aka SELAMAT HARI RAYE PUASE!!!

situation 1- mandarin punye ceghite

7.10 a.m - wake up(urghhhh.. malasnye nak g
                  klas.. sib bek ade quiz.. kalo x...?? :p)

7.2o a.m - baru habis mandik!

7.45 a.m - siap2 lah ape lah, perfume bagai...

7.55 a.m - sepatotnye dah bergerak, tapi tunggu kat bawah mutiara..(ekin lambat angon!!! grrr.. hehe..)

8.10 a.m - berangkat ke kelas...(sorry laoshi lambat.. weeeee~ ;)  )


situation 2 - aku dah nebes neh! wawawa.. :"(

laoshi cakap : "ok.. kitew mula daripada belakang.. beritahu awak punye ayat which is  soalan dan jawapan.."

aku : "ok! wa da siap.. ape ke hal... hahhaa!"(uit, dapat plak aku cakap camni, aku duduk depan lah..)

budak demi budak : "........."(dorang cakap la pe2 ayat dorang)

aku : "aisey, turn aku pulak.. "(sebelom tu dah cakap ngan ekin. "ekin2, aku nebes doe, muke laoshi dah laen.. huhuh).. AYAT AKU>> "shi bu shi Maimun Amira de pengyou" (bukankah Maimun Amira punye kawan?)

laoshi : "ulang lagi sekali"(dengan muke garang die! uhuk! mencik! wawawawa)

aku : err.. "shi bu shi Maimun Amira de pengyou?"(akot!)

laoshi : "subjek di depan! "(wooo..) << ade jek suara latar kat belakang.. hahhha!

aku : "aaa.. ok2.." : "Maimun shi bu shi Amira de pengyou?"
                            >> "Shide! Maimun shi Amira de pengyou "(ye! Maimun ialah kawan kepada Amira)

aku : phewwwww!  #:-s  lega beb, sib bek betol, sumpah! kalo bab2 die suruh wat latihan jek, rase seram sejok, seram sejok jek.. helo,, die garang kowt! uhuk! huuuuu~~



situation 3 - lepas dah habes jek sume latihan, budak2 neh dah sibok.. "nak nyanyi2! hahhaa..." so.. guys, tengok video neh(eiii, laoshi suruh nyanyi, aku dok record dak2 nyanyi.. wateve it is, kenangan~ pasnie dah tak jupe laoshi dah.. kan2?? :"(  ) jum! tengok neh! D4/B1 -BMD151~




*nak nyanyi jugak ke? bole2.. hahhaha.. here we go!

kaizhaijie you lai le,
women dajia yiqi gongtong lai qinzhu,
chuan xin yi, dai xin di songgu,
baba, mama, xiongdi jiemei huanju yi tang.

women lai chi lemang, ketupat, he kekoukele,
huantian xidi, dajia xiqi yangyang,
xiongdi jiemei xiangqin xiang'ai, dajia huandu Kaizhajie,
gongzu dajia Kazzhaijie kuaile.... :p

p/s : then we go back to our college happily ever after..... wakakakkaa! :)


4 comments:

khadijah said...

happy after lah sgt........................... hahahaha

M I A J A M A L U D D I N said...

ahakz!! hahahahah...

KaSoT PuTeH said...

keep on going!! YEAY!! I already fllw u. fllw me bck!! (^_^)

M I A J A M A L U D D I N said...

tq sooooo much!!! rily appreciate it! ^_^

Protected by Copyscape Duplicate Content Finder