online counter

Sunday, October 10, 2010

sila bantu saya!

Dear mood, please...

SILE DATANG DENGAN SEGERA!! huhu..

korang, aku takde mood neh, macam mane neh, sumpah nak nanges weh, biase aku tak camni keyh, kalo aku nampak roomate aku tak study, aku tegor suroh dorang study skang.. neh tak, terbalik pulak, roomate aku yang tegor aku suroh aku study..

ye, aku dah study, tapi feeling takde.. my body is here, my soul? arghhh.. damn! feeling takde lah gilerr nak study neh.. adoiii..

esok test mgt300 weh, bapak banyak giler topic die kuar.. (padahal siket jek kowt dalam satu2 topic tu.. walaoweyh ko mia.. study lah gilerr.. wawawaw)

tadi, sharp pukul 8, aku study, sampai kol 10 something.. maybe? hahahhaa!! konon kusyuk sangat lah studynyerr tuh! hahahaa..! damn!

pastu aku dah rase cam rimas2, macam cacing kepanasan coz aku neh jenis kalo study, ade jek lah yang nak digerak - geraknyer.. hahhaa! macam2 lah ko mia! elehh, memang betol pown sebab aku jenis tak bole duduk diam.. heeee.. (dengan muke bajet comel..)

arghhhh.. sudah2 lah tuh! time for study, ko nak study skang pown sempat ag mia.. "better late than never" keyh sayang? ingat keluarge Jamal.. (bak kate Apis, sepupuku yang awesome! muah!)

p/s : tadi aku kol die, nak hilang tension, die tanye, kenape tak kol boyfriend aku jek? aku cakap.. "erm, biarlah die, wa malas nak kol die.. die sentiase "kononyer busy".. pastu die cakap ag, "kenape tak kol keluarge Jamal? hahahha! damn! aku teros rase macam panah menusuk di kalbu ku!! hahahaha.. damn ko apis! siap lu wa keje cukop2 sampai Jb nanti..

p/s : dah lewat malam, taknak ganggu abah tido.. ^_^

p/s : apis, thanks jugak keyh, ko nasihatkan aku tadi, banyak jugak la input yang tak seberape yang ko share dengan aku.. hahaha! siot kan sepupu kesayangan ko neh? haahhaa.. gurau2 la sayang.. tq okeyh.. aku hargai itu..

so,


dengan ini, secara rasminye, wa nak sebot..

AKU SAYANG KO.. HAHAHAHAHHA! KO SEPUPU PALING BEST!

apis ckp die suke sgt pic neh.. hahaha! muke aq nmpk innocent lah gilerr..

p/s : setting balik pic quality fon ko taw weh..

p/s : study lah mia oooiii! jom2! ^_^




No comments:

Protected by Copyscape Duplicate Content Finder