online counter

Wednesday, October 27, 2010

Maaf! Saya Malu

Bibit-bibit perkenalan (ewah ewah kau Mia! HAHA)

Okay okay, 

Aku ingat lagi mule2 belajar CTU 151(subjek Agama) neh, aku de cakap dengan membe2 sebelah aku..

Dalam Kelas :-

Mia :"weh weh, alaaa, taknak lah Lecturer perempuan yang ajar, nak Cikgu Lelakiiiiii! HAHA.." (sambil wat muke paling comel)

membe aku : "Ahhh kau! Gatal!"

...to be continued



Ish! betol lah ape aku cakap neh, cuba pikir keyh, aku dah la perempuan, pastu kalo Lecturer perempuan yang mengajar, sumber sumber ispirasi untuk aku giat belajar takde. HAHA! Damn Damn.. 

** Same la jugak konsepnye dengan pelajar pelajar lelaki.. setuju ke tak? HAHA.. dah tentu tentu lah kan korang de cakap, kalo Lecturer perempuan, ligat siket mata neh nak belajar dalam kelas.. HAHA.. so?



MORAL : depends on lecturer, kalo dah lecturer tu best cara mengajar beliau, BEST AJERR, takde makne ko nak istilah mengantok dalam kelas okay?

... okay, sambong balik..

Suasana : Hiruk Pikuk

Budak budak kelas : .... (masing2 diam, lecturer masok)

Lecturer : "sape name awak?"

Mia : "Mia, Amira Jamaluddin.."

Lecturer : "Wow." (neh jangan tanye aku kenape, sampai sekarang pown aku tak tahu kenapa okay?)

(^_^)


Memang ape yang aku damba kan dapat weh, akhirnye dapat jugak Lecturer Lelaki weh, ajar CTU 151, Awesome lah beb!! 

Satu semester dengan beliau TERSANGAT SANGAT LA BEST. Dalam kelas, belajar tu belajar, tapi banyaknyerr kau dok gelak lebey lebey.. HAHA! 

Kadang kadang weh, kat dalam kelas, aku jek lah die aim nyer.. ade sekali tuh kan, mase tuh, aku pakai baju putih, inner hitam, time tu, kitorang 3 orang, tak sangke n tak perasan pulak membe2 aku pown sama, nak tema2 hitam putih pulak, WHAT? ye, aku tau, dah bole geng dengan cicak kan? Erkkkkk..

Pastu, ade ke patot beliau cakap aku aku Ketua geng rempit, pastu budak2 sebelah aku tuh, ahli2 aku.. Huhh??! siot betol weh, budak budak kelas dah tersenyum tersipu-sipu pandang wa.. (argghh, kalo nak gelak, gelak jek lah! sipu-sipu plak kau!)

 ^_^

Babe, Kalo jumpe kat luar kan, pantang nampak! "wehhh,, abang ustaz, abang ustaz.. HAHA!" (Neh ayat-ayat wa ngan membe membe wa..)

Kamceng beb aku dengan die.. Hehe..  

Paling best! pernah dapat duit Satu Hengget dari die.. WHAT? taw la tak seberape duit Satu Hengget tuh, tapi bermakna beb, pemberian ikhlas daripada Lecturer kesayangan kowt.. Hehe.. 

.

.

.


Note : Actually nak cakap, tadi aku de jumpe blog die, nak follow die, tapi malu weh, segan, errr.. paham tak maksod aku di sini? Picture aku banyak yang tak pakai tudung kan, so? Beliau pangkat "Ustaz" kowt.. memang la orang cakap, "takpe la, awak kan memang macam tuh.." pada aku, No No, aku segan kowt dengan beliau.. Jumpe kat kuliah, n luar kuliah, pakai tudung.. 

Jadi, solution nyerr hanyelah mampu untuk tengok blog die dari jauh, nak comment blog die, nanti kang tau aku ade blog yang tak seberapa neh ha(dengan berasa rendah diri).. Errr, bapak sedeyh lah gilerr.. Gua dah nanges sekarang jugak!

NAK FOLLOW KE TAKNAK NEH!!

No comments:

Protected by Copyscape Duplicate Content Finder