online counter

Sunday, October 17, 2010

Makan Makan n Makan!!!

Bapak besh gilerr weh balik Jb... hahahaha!

korang bayangkan keyh, sampai2 jek teros makan sate, adoiiii... sampai naek penat aku makan taw tak! haha..

seyes besh giler, kalo kat segamat neh tak dapat neh.. hahhaa.. paling2 pown kat sane mesti order McD delivery, haaa.. tu jek lah kitorang which is My Roomies kalo dah takde sangat makanan kat Segamat tuh ha.. nak keluar malas, nak keluar memerlukan bajet sebanyak RM2 pergi dan balik menggunakan Bas Kuning yang disediakan.. hahhaha! itu tak termasok kalo ko nak shopping ke, nak beli barang ciket ke kat Segamat tuh.. hahaha.. tu belom aku yang pergi tuh, kalo aku?? wawawa.. wa malas nak cite banyak lah.. malu.. hehe..

statement : "Eima, aku dah cakap kan, kalo kat segamat, mesti makan McD punye lah, kan kan?"
then Eima cakap: "A'ah.. huhuhu"

cakap pasal Eima, hari tu, aku keluar pergi makan ngan die.. ATAS SEBAB2 TERTENTU, aku kene belanje die.. taw la kan namenye belanje, die punye hentam2 order plak tuh! korang taw ape? Tom Yam la seyh,, nak lagi pulak tuh, plus "ABC satu bang.." hahhaa! plus, dengan muke innocent die.. haha..

geram weh, aku kalo abc mesti suroh abang tuh letak jagung kasi banyak yek bang! hehe..

ceghite breakfast plak, tadi, aku makan kuew tiaw goreng.. dah makan tuh.. "BURRRPPPP".. alhamdullillah.. HAHAHHA! adooii aiii.. ape punye jenis anak dara daaaa~  haha..

pastu mule lah bapak aku tanye..

bapak : "aik, kat sane tak makan ke?"

mia : 'tak abah.. wawawa.. touching!"

bapak : (hanye menggeleng kepala sahaje).. "ha, pergi lah makan makanan kat dapor tuh, banyak lagi tuh, g lah makan.."

mia : "baik abah"(senyum sampai ke telinge) weeeeeeee~

p/s : menuju ke dapor dengan girang weh! kui3..

No comments:

Protected by Copyscape Duplicate Content Finder