online counter

Wednesday, November 24, 2010

Saya Juga Mahukan Seorang BUTLER

Hidup tentu indah bukan jika anda mempunyai seorang butler? 

Anda tahu apa itu butler? Ohh, tidak mengapa, bagi kaum perempuan, mungkin anda sangat familiar dengan perkataan ini bukan? Bagi insan yang bernama lelaki, "ahhh, pedulikan sahaja mereka". Biarkan sahaja mereka menggunakan 'Google Translate'. Kahkahkah.

Hidup bagaikan seorang puteri, anda(khususnya perempuan) petik sahaja jari, si butler akan segera datang kepada anda. Katakan apa sahaja yang anda minta, sang butler segera mendapatkannya.

Segala serba serbi sang butler lakukan untuk anda baik luaran mahupun dalaman. WOW. Berkhidmat untuk anda. Katakan sahaja, situasi di mana anda mahu menyelak helaian-helaian buku, sang butler yang akan lakukan semua itu. Nampak remeh bukan?

Oh, tidak ketinggalan juga di mana tidak ada satu pown kerusi berada di tempat itu, sang butler akan menjadi 'kerusi' untuk tuannya. Ohh, indahnyaa duniaa. Ohh.





Indah indah indah. Tapi sayang, seribu kali sayang indahnya hanyalah bersifat sementara kerana sang butler tidak akan bersama-sama dengan anda, khidmat untuk anda.

Saya mahukan seorang 'butler' yang boleh bersama-sama dengan saya, seumur hidup saya. Susah dan senang bersama saya, menghadapi hari-hari tua saya. Cinta, kasih dan 'khidmat' untuk saya berkekalan hingga ke akhir hayat saya.

Dilayan bak seorang 'puteri', menggenggam erat tangan saya takut-takut jikalau saya terjatuh. Merapikan rambut saya jikalau basah. Menyuapkan makanan ke dalam mulut saya dengan penuh kasih sayang. Memicit kaki saya jika saya penat berjalan-jalan ke sana ke mari. Juga menjadi 'mata', 'tangan', dan 'telinga' pabila hari-hari tua saya jika saya tak berdaya untuk melakukan kerja-kerja harian seperti membacakan akhbar dan memandikan saya . =') Aminn..



Aura Korea kuat dalam diri gua bhai.. Hahaha!

30 comments:

platipus said...

pengaruh korea..cet

platipus said...

pengaruh korea..cet

M I A J A M A L U D D I N said...

hahaha.. ye syg, minat korea.. tp nak betol2 neh syg.. hahhaa..

Ain Atika Zailani said...

hihihi...lawak. alaa...aku xminat korea...hih.tapi nak jugak lah..hah

M I A J A M A L U D D I N said...

hahahaa.. thx dear!! ececeehh kau.. hahhaa..

Amir Syahir said...

ai ade ne..haha

M I A J A M A L U D D I N said...

hahahahha!! hiro!!

Amir Syahir said...

hehe..yu taw ke ai suka sakat yu..kah2..

sahidzan said...

Butler jer? Butcher pon at least kena ada.

M I A J A M A L U D D I N said...

hiro~ hhahaa.. taw.. amboi diee..

M I A J A M A L U D D I N said...

Szan~ hahaha,, ade kne mengena meyh? haha..

M I A J A M A L U D D I N said...

Szan~ hahaha,, ade kne mengena meyh? haha..

M I A J A M A L U D D I N said...

Szan~ hahaha,, ade kne mengena meyh? haha..

Mrs Nurul said...

APE KATE KO PERGI PUSAT MENCARI JODOH JER ? HEHEHE...SUSAH KOT NAK DAPAT CAM KO CAKAP TU..ADOI !

M I A J A M A L U D D I N said...

ececehh.. wah wah wah. promote nmpkkk.. hahha.. okies neon!

Mrs Nurul said...

HAHAH SENGAL

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

nasib baik ada googel...wakakakakaka

Frodo Baggins said...

ai datang menyerah diri ...
mau cooobaaaaa???


>>____<<

M I A J A M A L U D D I N said...

neon~ hahaha.. ko pown sme.. grr, grr.. haha :p

M I A J A M A L U D D I N said...

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o~ hahahha! bagos! anda rajin!

M I A J A M A L U D D I N said...

Frodo Baggins~ hahahhaa! woooo wooo..

Unknown said...

minat betul dgn cite korea..xpaham la tgk cite korea ni..susah nak menghayati..huhu


PESANAN PENAJA :

Undi blog "THE BEAUTY IN UGLY" untuk Blog Personal Lelaki Pilihan (nombor 9 dari atas) kat sini
-------> http://bpm-undi.blogspot.com/

(guna semua browser yg ada..hehe)

M I A J A M A L U D D I N said...

grrr.. mia dh ckp kn.. takde pesanan penaja pown mia vote edy.. grr.. :p

AA said...

yang ini..dan semua ^^

azzey said...

MIAJAMALUDDIN: Sker citer Korea ek?....:)

Jef Hadi said...

eh tahulah butler tu ada.

kalau ai, ai nak jadi butler untuk puteri kaya seseksi tu.

aww!

M I A J A M A L U D D I N said...

MS SARANG HAE~ Ohh,, masheh sayang.. =)

M I A J A M A L U D D I N said...

azzey~ a'ah syg.. LOIKEEEEEEEE.. kihkihkih..

M I A J A M A L U D D I N said...

sastraboy~ amboi ko.. hahhaa..

Adam said...

hahahaaha. rasa cam syok je kan tengok butler2 ni..

btw, ade gak citer jepun yg ade butler2 nie. best gak.

mei chan no shitsuji tajuknye. ^_^

Protected by Copyscape Duplicate Content Finder