online counter

Tuesday, September 21, 2010

bismillahhirrohmannirrohim..

sory guys.. aku dah lame sangat tak update.. idea tu memang dah ade.. tapi, ntah la.. nak update rase malas, takde mood.. duno weh.. aku sendiri pown tak tau kenape..


memang lately neh, mood aku cam tetibe agak lost jugak lah.. dah la aku tak dapat beraye ngan membe2 aku beb.. coz sangat la ramai yang datang uma aku, alhamdullillah.. tak putus2 orang datang.. tu takpe lagi lah kan.


then got some misunderstood ngan someone.. adoiii.. wa malas nak pikir argh..  tension! status2 kat fb pown wa asek tension jek, on9 fb pown wa dah takde perasaan.. p/s : dah terkeluar wa2 plak an, nampak sangat aku dah tension2 bagai.. skang plak period, tambah period pain plak.. then? dah tentu2 lah kan.. emosi bagai~~

No comments:

Protected by Copyscape Duplicate Content Finder